A. Lutonského 716/11, Liptovský Mikuláš 031 01, SR
0911 803 335

Astronomický ďalekohľad na večery pri hviezdach. Pozorovanie planét, Slnka, Mesiaca a objektov nočnej oblohy nebolo nikdy jednoduchšie.

77 €

Astronomický ďalekohľad na azimutálnej montáži s motorickým pohonom oboch osí /hore dolu, doprava-doľava/. Na ovládanie a využívanie navigácie ďalekohľadu nepotrebujete takmer žiadne znalosti objektov na oblohe.

590 €

Astronomický ďalekohľad novej generácie na jednoduchej paralaktickej montáži. Jemný pohyb oboch osí. Ľahko sa skladá /bez použitia náradia/ a veľmi ľahko ovláda.

270 €

Masívna konštrukcia, nové materiály a nová optika. Jednoduchá montáž a obsluha.

258 €

Astronomický ďalekohľad novej generácie na jednoduchej paralaktickej montáži. Ľahko sa skladá /bez použitia náradia/ a veľmi ľahko ovláda. Ako stvorený na objavovanie tajov vesmíru.

160 €

Astronomický ďalekohľad novej generácie na jednoduchej azimutálnej montáži. Ľahko sa skladá /bez použitia náradia/ a veľmi ľahko ovláda. Ako stvorený na objavovanie tajov vesmíru.

153 €

Popredný výrobca astronomických ďalekohľadov Celestron, tvorca osobného planetária SkyScout predstavil v roku 2011 prevratný produktový rad astronomických ďalekohľadov Sky Prodigy.

1020 €

197 €

Skupina daľekohladov PowerSeeker je navrhnutá tak, aby poskytla novým záujemcom o astronómiu kombináciu kvality, hodnoty, úžitku a výkonu.

178 €

Poloprofesionálny ďalekohľad na stabilnej nemeckej paralaktickej montáži s mechanickým pohybom oboch osí s možnosťou pripojenia motorických pohonov oboch osí.

685 €

Nový modelový rad Celestron LCM prináša špičkové technológie a intuitívne ovládanie a navádzanie ďalekohľadov systémom Celestron NexStar aj do tých najzákladnejších modelov ďalekohľadov.

397 €

Zrkadlový ďalekohľad typu Newton, s priemerom zrkadla 76mm je ľahko ovládateľný, vhodný pre úplných začiatočníkov na pozorovanie Mesiaca, jasných planét a najjasnejších objektov vzdialeného vesmíru.

60 €

Vybavený parabolickým zrkadlom o veľkosti 114mm poskytuje tento daľekohľad perfektný a ostrý obraz pri pozorovaní komét (preto v názve Cometron).

236 €

Astronomický ďalekohľad novej generácie na jednoduchej paralaktickej montáži. Jemné pohyby na oboch osiach, ľahko sa skladá /bez použitia náradia/ a veľmi ľahko ovláda. Ako stvorený na objavovanie tajov vesmíru.

242 €

Astronomický ďalekohľad novej generácie na jednoduchej paralaktickej montáži. Jemné pohyby na oboch osiach. Ľahko sa skladá /bez použitia náradia/ a veľmi ľahko ovláda. Ako stvorený na objavovanie tajov vesmíru.

197 €