A. Lutonského 716/11, Liptovský Mikuláš 031 01, SR
Chemické laboratórium - CHEM C2000

159 €
SKU: 640125
Brand: Thames & Kosmos
Vypredané! Nie je možné objednať.

Objav fascinujúci svet chémie a pochop pozoruhodné reakcie v pozadí bežných udalostí. CHEM C2000 obsahuje všetko čo experimentálna sada CHEM C1000, avšak dvojnásobné množstvo nástrojov a materiálov a viac ako trojnásobok chemických experimentov. V tejto súprave sa predovšetkým zoznámiš s liehovým horákom, pretože budeš vykonávať chemické experimenty vyžadujúce teplo, čo výrazne rozšíri počet pokusov, ktoré môžeš vykonať.

Slovenský návod k tejto stavebnici je dostupný ako elektronický obsah v našom labáku.

Nazrieť do návodu

Experimentuj s filtrovaním a oddeľovaním zmesí, spaľovaním a elektrochemickými reakciami. Nauč sa, ako pracovať s chemickými indikátormi a silnejšími kyselinami a zásadami. Preskúmaj rôzne prvky a zlúčeniny, chemické a fyzikálne vlastnosti vody, oxidu uhličitého, kyslíka, vodíka a uhlíka. Objavuj atómy a molekuly. Spoznaj tajomstvo mydiel a čistiacich prostriedkov, ktoré nájdeš v každej domácnosti.

Experimentujte s rôznymi potravinami a staň sa expertom na cukry, tuky a bielkoviny.  Preskúmaj kovy ako je železo, meď a hliník a získaj znalosti o tom, ako sa chémia využíva pri ochrane životného prostredia a v priemysle.

Pri absolvovaní všetkých experimentov s chemickou súpravou CHEM C2000 si na vlastnej koži osvojíš najdôležitejšie témy z chémie, ktoré ti pomôžu vytvoriť vynikajúci základ pre neskoršie štúdium chemických rovníc a atómovej štruktúry.

Máme pre teba pripravený rozsialy webový návod, ktorý ťa prevedie svetom 250tich experimentov. Návod poskytuje jasné pokyny na prípravu a vykonávanie experimentov a vysvetľuje získané výsledky. Dôkladné bezpečnostné opatrenia a pokyny zaisťoujú bezpečné experimentovanie. Vybavenie profesionálnej kvality ti pomôže vyťažiť z tvojich chemických pokusov maximum.

Obsah súpravy

Vlastnosti výrobku

• Hmotnosť: 1,9 kg
  • Rozmery: 54 x 37 x 12 cm
  • Požadované batérie: 9 volt

Za zváženie stojí tiež:

Platby a doprava

DOBIERKA:
Tovar zaplatíte pri jeho prevzatí prepravnej spoločnosti, na výdajnom mieste Zásielkovne alebo na pobočke Pošty.
Za dobierku účtujeme 1€.

BANKOVÝ PREVOD:
Klasický prevod z jedného bankového účtu na druhý.  Inštrukcie k platbe budú uvedené  v potvrdení objednávky, ktoré dostanete v emailovej správe. Toto je najpomalší spôsob uskutočnenia úhrady. Skúste zvážiť úhradu bankovým prevodom cez platobnú bránu GoPay, prevod je okamžitý.

Prostredníctvom tejto platobnej brány môžete zvoliť platbu bankovou kartou, bankovým prevodom alebo bitcoinom.

Najznámejší a najrozšírenejší platobný systém, ktorý môže využiť každý majiteľ emailovej adresy.

DOPRAVA:

Najlacnejší spôsob dopravy - 3€. Objednávku si vyzdvihnete na zvolenom výdajnom mieste.

Tovar bude doručený k Vám domov. Za dopravu zaplatíte 5€.

Tovar si vyzdvihnete na pobočke Slovenskej pošty podľa Vašej adresy. Za dopravu zaplatíte 5€.