Drevená abstraktná hra, v ktorej môže zablúdiť úplne každý!
Úlohou hráčov je dostať sa ako prvý na druhú stranu hracej dosky. Pohyb figúrky môžete spomaliť stavaním stien. Tým pomaly ale isto vzniká labyrint. Kto sa z neho dostane ako prvý, vyhráva.
Príprava hry:
Pred zahájením hry umiestnite prekážky do priehradiek po stranách hernej dosky (každý hráč ich má 10) a vyberte si figúrku, s ktorou budete hrať.
Každý hráč umiestni svoju figúrku do stredu jeho základného radu .
Hráči sa dohodnú, kto začne, prípadne si o to môžu “strihnúť”.
Priebeh hry:
Hráč na ťahu má dve možnosti:
Pohnúť svojou figúrkou alebo umiestniť prekážku na hraciu dosku.
Pohyb figúrky:
Figúrky sa posúvajú vždy len o jedlo políčko, vodorovne alebo zvisle, dopredu alebo dozadu. Figúrky nesmú prechádzať cez prekážky.
Umiestňovanie prekážok:
Prekážka sa musí umiestniť tak, aby blokovala dve políčka. Prekážky môžu byť využité na zaistenie hráčovho postupu alebo prerušenie postupu protihráča, prístup k cieľovému radu musí zostať voľný.
Tvárou v tvár:
Keď sú dve figúrky na susedných políčkach, ktoré nie sú oddelené prekážkou, môže hráč, ktorý je na ťahu, preskočiť súperovu figúrku (a umiestniť svoju za súperovu) a posunúť sa tak o jedno políčko navyše. Ak je za danou figúrkou prekážka, môže hráč umiestniť svoju figúrku naľavo alebo napravo od súperovej figúrky)..
Koniec hry:
Hráč, ktorý ako prvý dosiahne jedného z deviatich políčok v rade na druhej strane hracej dosky, víťazí.